- Szczegóły
-
Utworzono: czwartek, 25, październik 2012 14:00
Na prośbę samorządów termin zgłoszeń obiektów został przesunięty na nowy rok budżetowy - do 31 stycznia 2013 roku.
W związku z tym zmienił się Regulamin konkursu i zawarte w nim terminy. Aktualnie:
- Przyjmowanie pytań dotyczących Konkursu – do 15.01.2013 r.
- Udzielenie odpowiedzi na pytania dot. Konkursu – do 25.01.2013 r.
- Zakończenie przyjmowania zgłoszeń – 31.01.2013 r. (decyduje data
stempla pocztowego lub listu przewozowego)
- Weryfikacja formalna zgłoszeń – do 07.02.2013 r.
- Ocena prac i ewentualne wizyty jury w poszczególnych obiektach –
do 21.02.2013 r.
- Rozstrzygnięcie konkursu – do 28.02.2013 r.
- Termin ostateczny dostarczania planów i zdjęć nagrodzonych
obiektów na wystawę – do 15.03.2013 r.
- Wręczenie nagród i wyróżnień w czasie Wielkiej Gali – kwiecień
2013 r.